TraveLocal
com
Facebook Instagram phone: Email
terms and conditions banner
Ανακάλυψε το δικό σου ταξίδι !
Ανακάλυψε το
ταξίδι σου!

text

'Οροι και Προυποθέσεις

Όλες οι κρατήσεις που πραγματοποιούνται μέσω αυτού του ιστότοπου TraveLocal είναι αποδεκτές σύμφωνα με τους όρους και προυποθέσεις που ορίζονται σε αυτό το κείμενο.

Η TRAVELOCAL ειναι θυγατρική της 

S-Cape Countryside Travel

ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Ε.Π.ΕΓΡΑΦΕΙΟ ΓΕΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ

Ζαν Μωρεάς 3, 117 41 Αθήνα, ΑΦΜ  997890015 ΔΟΥ AΑΘΗΝΩΝ

Οι πεζοπορίες που προτείνουμε στην ιστότοπο της TraveLocal είναι οι προτάσεις μας για το πακέτο που θα επιλέξετε. Μόλις κάνετε την κράτηση σας και την επιβεβαιώσουμε και προκαταβάλετε τα χρήματα που απαιτούνται η TraveLocal σας αποστέλνει το Active Nav app στο κινητό σας. To app διαρκεί όσο διαρκεί το ταξίδι σας και δείχνει την διαδρομή που έχεις επιλέξει όπως επίσης πληροφορίες για τον προορισμό (αξιοθέατα) και για τον εξοπλισμό που χρειάζεται ο συμμετέχων να έχει στην διάθεσή του.  Είναι όμως προσωπική ευθύνη του κάθε συμμετέχοντος να γνωρίζει τις σωματικές και ψυχικές δυνάμεις του πριν κάνει τις πεζοπορικές προκλήσεις.

 

ΤΙΜΗ ΕΚΔΡΟΜΗΣ

Οι τιμές του πακέτου και των υπηρεσιών ισχύουν από την στιγμή της κράτησης. Σε απίθανη περίπτωση απρόβλεπτης αύξησης της τιμής η TraveLocal έχει την υποχρέωση να σε ενημερώσει άμεσα και να εξηγήσει το λόγο των αλλαγών.  

 

ΚΡΑΤΗΣΗ

Κράτηση μπορείς να κάνεις μέσω της ιστοσελίδας μας. Εμείς λαμβάνουμε την κράτηση σου και αφού ελέγξουμε το πακέτο που επέλεξες σου στέλνουμε την επιβεβαίωση της κράτησης μαζί με όλες τις πληροφορίες. Με την επιβεβαιώση της TraveLocal αποδέχεσαι την ευθύνη καθώς και τους όρους ταξιδιού τόσο για εσένα όσο και για λογαριασμό των υπολοίπων συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες πρέπει να είναι τουλάχιστον 18 χρονών για να κάνουν κράτηση. Oι ανήλικοι απαιτείται να έχουν γραπτή άδεια απο γονέα η κηδεμόνα. 

 

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

Κατα την παραλαβή της επιβεβαίωσης της κράτησης απαιτείται προκαταβολή 20% του συνολικού κόστος της εκδρομής. Το υπόλοιπο 80% ποσό της εκδρομής θα πρέπει να καταβληθεί 21 ημέρες πριν την άφιξη. Σε περίπτωση που η προκαταβολή ή το συνολικό κόστος της εκδρομής δεν εχει πληρωθεί τις προβλεπόμενες ημερομηνίες οι διοργανωτές διατηρούν το δικαίωμα να ακυρώσουν το σχετικό συμβόλαιο και να χρεώσουν τα κατάλληλα ακυρωτικά. Για τις κρατήσεις που πραγματοποιούνται  λιγότερο απο 21 ημέρες απο την ημερομηνία της αναχώρησης απαιτείται προκαταβολή το 100% της κράτησης την στιγμή που επιβεβαίωνουμε την κράτηση.

Δεχόμαστε πληρωμές μέσω τραπεζικής μεταφοράς η πιστωτικής κάρτας (VISA-Mastercard)

 Credit Card images

 

ΑΚΥΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ 

Εάν πρέπει να ακυρώσεις το ταξίδι σου για οποιονδήποτε λόγο ισχύουν οι ακόλουθες χρεώσεις ακύρωσης:

Ακυρώσεις από 22-15 ημέρες πριν την ημερομηνία αναχώρησης: 30% του κόστος εκδρομής
Ακυρώσεις από 14-09 ημέρες πριν την ημερομηνία αναχώρησης: 50% του κόστος εκδρομής
Ακυρώσεις από 08-00 ημέρες πριν την ημερομηνία αναχώρησης: 100%του κόστος εκδρομής

 

Για να ακυρώσεις το ταξίδι σου πρέπει να ενημερώσεις το γραφείο μας γραπτώς.

 

ΑΚΥΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ TRAVELOCAL

Η TraveLocal διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει ή να ματαιώσει το  πρόγραμμα πριν από την έναρξή του για λόγους ασφάλειας ή ανώτερης βίας (φυσικές καταστροφές, ακατάλληλες καιρικές συνθήκες, απεργίες και άλλες ανωμαλίες, χαμηλό επίπεδο συμμετεχόντων κ.λ.π.).

Σε περίπτωση ματαίωσης επιστρέφεται ολόκληρο το ποσό που έχει καταβληθεί και οι συμμετέχοντες δεν μπορούν να ζητήσουν άλλη αποζημίωση.

 

ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΥΘΥΝΗΣ

Η ευθύνη της TraveLocal υπό την ιδιότητα του διοργανωτή ταξιδίων σε περίπτωση ζημιάς ή τραυματισμού ρυθμίζεται από τις συμφωνίες που αναφέρονται παρακάτω. Καλυπτόμαστε απο το ασφαλιστήριο αστικής ευθύνης που εκδίδεται απο AIG -Policy number: P2311003444 

Επίσης η TraveLocal δεν ειναι υπεύθυνη για ζημίες που προκλήθηκαν απο ενέργεια του πελάτη η ζημιά που προκλήθηκε απο τρίτα μέρη, φυσικές καταστροφές η συμβάντα στα οποία η TraveLocal δεν έχει καμία επιρροή. Στα καθήκοντα της εταιρείας είναι να επιδεικνύει την δέουσα προσοχή μονο για τις ετοιμασίες ταξιδιού την προσεκτική επιλογή των παρόχων υπηρεσιών την ορθότητα των περιγραφών και την σωστή παροχή υπηρεσιών. Δεν φέρουμε καμία ευθύνη για την μη εκτέλεση υπηρεσιών απο τους μεμονωμένους παρόχους υπηρεσιών. 

 

ΠΑΡΑΠΟΝΑ

Σε περίπτωση όπου ο πελάτης θεωρεί ότι οι υπηρεσίες που έχουν κλείσει και οι υπηρεσίες που παρέχονται στην πραγματικότητα διαφέρουν είναι καθήκον του πελάτη να φέρει αμέσως την ασυμφωνία υπόψιν του τοπικού παρόχου ο οποίος θα διευθυτήσει το ζήτημα όπου αυτό ειναι δυνατόν. Επίσης ο πελάτης μπορεί να καταγγείλει γραπτώς εντός 5 ημερών απο το πέρας του ταξιδιού του όποιο συμβάν ή δυσαρέκεια προκειμένου να ληφθεί υπόψιν οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων.

Ενημερωτικο δελτιο

Το website χρησιμοποιεί cookies για την καλύτερη και εξατομικευμένη εμπειρία των επισκεπτών. Αν συνεχίσεις, συνεπάγεσαι ότι παρέχεις την συναίνεσή σου στη χρήση cookies. Διάβασε την πολιτική cookie. Manage cookies
extraSmallDevice
smallDevice
mediumDevice
largeDevice